תוכנית מח/147 ראשון לציון
תב"עקביעת רצועת מקרקעין
כללי
ראשון לציון
מחוזית
ראשון לציון
מתאר מקומית
שטח לדרכים
616.060 דונם
רכבת ישראל
ינון - תכנון יעוץ מחקר
פרוזדור מסילת הברזל בראשון לציון
מטרת התוכנית
1. לקבוע רצועת מקרקעין למסילת ברזל בראשון לציון מתוואי איילון דרום ולתחנות לאיסוף נוסעים ולהורדתם. 2. לקבוע את רוחב רצועת מסילת הברזל. 3. לשנות ייעודי קרקע לשטח למסילת ברזל, לתחנות איסוף נוסעים ולהורדתם מתקני ומבני דרך ומתקני תשתית. 4. לקבוע הוראות לקווי בנין. 5. לאפשר התווית דרכי/שבילי שירות. 6. לייעד שטחים להסדרת ניקוז, לטיפול נופי ולפתרונות אקוסטיים. 7. לקבועת הוראות להקמת מתקנים הדרושים לחשמול הרכבת כולל אמצעי הזנה (תחנות השנאה), מערכת מגע עילי, מתקני שו"ב (שליטה ובקרה) לחשמול, לתקשורת ולאיתות
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מוסדות ציבוריים | 54.802 | 8.9% | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח ללא יעוד מוגדר | 60.039 | 9.75% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח חקלאי ומרעה | 88.621 | 14.39% | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 282.131 | 45.8% | 43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 96.375 | 15.64% | 29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 34.092 | 5.53% | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 616.060 | 100% | 98 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2004 | שטח ציבורי פתוח | 9.340 | |||
2012 | שטח ציבורי פתוח | 0.669 | |||
2015 | שטח ציבורי פתוח | 0.269 | |||
2016 | שטח ציבורי פתוח | 1.205 | |||
2023 | שטח ציבורי פתוח | 0.995 | |||
2024 | שטח ציבורי פתוח | 0.313 | |||
2020 | שטח ציבורי פתוח | 0.060 | |||
2027 | שטח ציבורי פתוח | 0.060 | |||
2042 | שטח ציבורי פתוח | 0.592 | |||
2043 | שטח ציבורי פתוח | 7.165 | |||
2040 | שטח ציבורי פתוח | 4.381 | |||
2048 | שטח ציבורי פתוח | 3.978 | |||
2050 | שטח ציבורי פתוח | 5.102 | |||
2052 | שטח ציבורי פתוח | 1.529 | |||
2053 | שטח ציבורי פתוח | 4.355 | |||
2058 | שטח ציבורי פתוח | 13.931 | |||
2059 | שטח ציבורי פתוח | 2.725 | |||
2056 | שטח ציבורי פתוח | 6.478 | |||
2068 | שטח ציבורי פתוח | 6.353 | |||
2069 | שטח ציבורי פתוח | 2.554 | |||
2070 | שטח ציבורי פתוח | 7.571 | |||
2071 | שטח ציבורי פתוח | 1.195 | |||
2076 | שטח ציבורי פתוח | 0.037 | |||
2077 | שטח ציבורי פתוח | 0.091 | |||
2078 | שטח ציבורי פתוח | 3.119 | |||
2083 | שטח ציבורי פתוח | 3.710 | |||
2084 | שטח ציבורי פתוח | 2.879 | |||
2085 | שטח ציבורי פתוח | 0.190 | |||
2080 | שטח ציבורי פתוח | 5.529 | |||
2065 | דרך מאושרת | 1.502 | |||
2062 | דרך מאושרת | 8.096 | |||
2060 | דרך מאושרת | 0.925 | |||
2054 | דרך מאושרת | 1.918 | |||
2051 | דרך מאושרת | 0.907 | |||
2028 | דרך מאושרת | 9.576 | |||
2025 | דרך מאושרת | 62.709 | |||
2030 | דרך מאושרת | 0.173 | |||
2034 | דרך מאושרת | 6.004 | |||
2035 | דרך מאושרת | 6.478 | |||
2037 | דרך מאושרת | 0.803 | |||
2019 | דרך מאושרת | 2.586 | |||
2009 | דרך מאושרת | 27.765 | |||
2010 | דרך מאושרת | 4.635 | |||
2005 | דרך מאושרת | 2.924 | |||
2003 | דרך מאושרת | 1.585 | |||
2001 | מבנים ומוסדות ציבור | 1.550 | |||
2038 | מבנים ומוסדות ציבור | 2.997 | |||
2041 | מבנים ומוסדות ציבור | 2.659 | |||
2046 | מבנים ומוסדות ציבור | 2.235 | |||
2063 | מבנים ומוסדות ציבור | 2.279 | |||
2064 | מבנים ומוסדות ציבור | 27.067 | |||
2075 | מבנים ומוסדות ציבור | 16.015 | |||
2039 | מסחר | 3.323 | |||
2002 | מגורים ג | 0.104 | |||
2018 | מגורים ג | 0.288 | |||
2057 | מגורים ג | 2.187 | |||
2044 | מגורים ב | 1.032 | |||
2045 | מגורים ב | 0.663 | |||
2031 | מגורים ב | 2.293 | |||
2029 | מגורים ב | 0.190 | |||
2032 | קרקע חקלאית | 27.604 | |||
2033 | קרקע חקלאית | 23.818 | |||
2011 | קרקע חקלאית | 28.298 | |||
2007 | קרקע חקלאית | 6.101 | |||
2008 | קרקע חקלאית | 2.800 | |||
2049 | מגורים מיוחד | 1.022 | |||
2022 | שטח לתכנון בעתיד | 31.505 | |||
2067 | שטח לתכנון בעתיד | 28.534 | |||
2047 | מרכז אזרחי | 16.157 | |||
2066 | מסילת ברזל מאושרת | 6.486 | |||
2061 | מסילת ברזל מאושרת | 1.914 | |||
2006 | מסילת ברזל מאושרת | 3.027 | |||
2000 | מסילת ברזל מאושרת | 21.181 | |||
2017 | מסילת ברזל מאושרת | 18.645 | |||
2021 | מסילת ברזל מאושרת | 12.763 | |||
2026 | מסילת ברזל מאושרת | 1.389 | |||
2081 | מסילת ברזל מאושרת | 6.138 | |||
2082 | מסילת ברזל מאושרת | 2.661 | |||
2090 | מסילת ברזל מאושרת | 4.926 | |||
2093 | מסילת ברזל מאושרת | 7.558 | |||
2086 | מסילת ברזל מאושרת | 10.042 | |||
2036 | מרכז תחבורה | 0.338 | |||
2013 | מפגש דרך מסילה | 1.112 | |||
2014 | מפגש דרך מסילה | 3.517 | |||
2072 | מפגש דרך מסילה | 0.746 | |||
2073 | מפגש דרך מסילה | 0.804 | |||
2055 | מפגש דרך מסילה | 2.220 | |||
2087 | מפגש דרך מסילה | 1.600 | |||
2088 | מפגש דרך מסילה | 1.142 | |||
2089 | מפגש דרך מסילה | 1.630 | |||
2079 | מפגש דרך מסילה | 6.523 | |||
2094 | מפגש דרך מסילה | 11.151 | |||
2095 | מפגש דרך מסילה | 7.516 | |||
2096 | מפגש דרך מסילה | 4.637 | |||
2097 | מפגש דרך מסילה | 1.168 | |||
2091 | מפגש דרך מסילה | 2.191 | |||
2092 | מפגש דרך מסילה | 0.858 | |||
2074 | תחנת רכבת | 6.495 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
3630 | 30 , 54 , 55 , 73 , 150 , 151-154 |
3631 | 12-14 , 18-21 , 89 , 155 , 159 |
3632 | 165 , 166 , 169 |
3923 | 1-3 , 4 , 5 , 12 , 15 , 18 , 24 , 25 , 28 , 29 , 31 , 33 , 34-36 , 96 , 98 , 102 , 105 , 377-379 , 385 , 388 , 414-417 , 425 , 427 , 429 , 431 , 433 , 435 , 437 , 439 , 441 , 443 , 445 , 446 , 511 , 514 , 515 |
3924 | 62 , 69 , 85 , 93-99 , 140 , 153 , 155 , 158 , 159 |
3925 | 2 , 466 , 785 |
3946 | 10 , 12 , 14 , 19 , 21 , 94 , 95 , 146 , 196 , 212 , 221 , 222 , 229 , 241 , 242 , 249 , 257-259 , 262 , 264-267 , 269-276 , 277 , 278 , 280 , 307 , 311 , 316 , 357 , 358 , 362 , 367-371 , 373-375 , 377 , 404 , 405 , 406 , 407 , 408 , 414 , 415 , 420 , 421 , 428 , 429 , 432-439 , 441 , 451 , 468 , 469 , 471-474 , 478 , 493 , 494 , 499 , 505 , 512-515 , 557 , 593-595 , 597 , 605 , 606 , 608 , 610 , 612 |
3947 | 39 , 50 , 82 , 98 , 100-102 |
5035 | 10 , 38 , 40 |
5095 | 88 , 98 |
5116 | 2 , 33 , 34 , 38-43 , 68 , 70 , 71 , 76 , 87-91 |
5117 | 98 , 105 |
5182 | 30 , 31 , 37 , 43 , 59 , 64-66 |
5387 | 2-4 , 18 , 22 , 23 , 26 , 27 , 46 , 98 , 99 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
פרסום להפקדה בעיתונים | 31.03.05 | הצופה | |
פרסום הפקדה ברשומות | 18.05.05 | 5397 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 06.04.07 | זמן ראשל"צ | |
פרסום לתוקף ברשומות | 30.04.07 | 5657 |
תוכניות מוקדמות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
רצ/1/1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 30.07.70 |
רצ/במ/3/12/1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.02.92 |
רצ/במ/60/1 | שינוי | פרסום ביטול תוקף 03.09.92 |
רצ/במ/58/1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 01.11.93 |
רצ/1/60/1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 16.01.94 |
רצ/במ/2/43/1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 28.04.94 |
רצ/70/1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 14.07.94 |
רצ/2/60/1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 01.09.94 |
רצ/2/4/12/1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.03.95 |
רצ/מק/4/60/1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 17.11.96 |
רצ/1/3/60/1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 19.08.97 |
רצ/מק/10/1/א/3 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 01.06.98 |
רצ/מק/10/1/א/2 | שינוי | תוקף ברשומות באישור שר 08.12.98 |
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
רצ/1/85/1 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 02.07.13 |
רצ/105/1 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 24.02.14 |
רצ/22/168 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 11.08.16 |
רצ/8/21/1 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 11.12.16 |
רצ/20/168 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 02.03.17 |
413-0351288 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.12.17 |
413-0694307 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 15.08.22 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.