תוכנית חפ/2120/מכ/563 חיפה
תב"עהוספת רכבל כאמצעי תחבורה ציבורית
כללי
חיפה
מחוזית
חיפה
מתאר מקומית
תחבורה
225.442 דונם
פרטי
אדר'
חיפה ומורדות הכרמל
מטרת התוכנית
א.שיפור מערכת התנועה במטרופולין חיפה, ע"י הוספת רכבל כאמצעי תחבורה ציבורית בין מרכז תחבורה מתוכנן (באזור לב המפרץ) לקרית הטכניון ולאוניברסיטת חיפה. ב.יצירת מוקד תיירותי. ג.הגדרת אזור זכות מעבר אווירי לרכבל, והגבלות בניה ושימוש בקרקע. ד.קביעת תנאים לבניה ולפיתוח בתחום ההשפעה על הרכבל (עד 25 מ' מציר התוואי). ה.הקצאת שטחים ל-6 תחנות הרכבל. ו.קביעת הנחיות להקמת עמודי הרכבל לאורך התוואי. ז.קביעת הוראות להסדרי גישה. ח.קביעת הוראות בניה למתקני הרכבל.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מוסדות ציבוריים | 97.515 | 43.26% | 22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח ללא יעוד מוגדר | 27.708 | 12.29% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תעשיה ומלאכה | 1.398 | 0.62% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תחבורה | 33.417 | 14.82% | 18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 33.184 | 14.72% | 35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 31.100 | 13.8% | 24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 1.120 | 0.5% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 225.442 | 100% | 106 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
11657/82 | שטח ציבורי פתוח | 1.101 | |||
2062 | שטח ציבורי פתוח | 4.203 | |||
2064 | שטח ציבורי פתוח | 0.835 | |||
2065 | שטח ציבורי פתוח | 8.240 | |||
2026 | דרך מוצעת | 0.419 | |||
2027 | דרך מוצעת | 0.203 | |||
2028 | דרך מוצעת | 0.077 | |||
2029 | דרך מאושרת | 0.052 | |||
2030 | דרך מאושרת | 1.450 | |||
2031 | דרך מאושרת | 0.722 | |||
2032 | דרך מאושרת | 3.160 | |||
2033 | דרך מאושרת | 0.271 | |||
2034 | דרך מאושרת | 0.521 | |||
2035 | דרך מאושרת | 3.134 | |||
2036 | דרך מאושרת | 1.172 | |||
2037 | דרך מאושרת | 0.090 | |||
2038 | דרך מאושרת | 1.590 | |||
2067 | שמורת טבע | 0.860 | |||
2060 | מבנים ומוסדות ציבור | 7.660 | |||
2061 | מבנים ומוסדות ציבור | 16.930 | |||
2039 | מסחר | 0.140 | |||
2068 | שטח פרטי פתוח | 0.133 | |||
2069 | שטח פרטי פתוח | 0.609 | |||
2070 | שטח פרטי פתוח | 0.564 | |||
2071 | שטח פרטי פתוח | 0.293 | |||
2072 | שטח פרטי פתוח | 0.105 | |||
2073 | שטח פרטי פתוח | 0.195 | |||
2074 | שטח פרטי פתוח | 0.203 | |||
2075 | שטח פרטי פתוח | 0.059 | |||
2076 | שטח פרטי פתוח | 0.670 | |||
2078 | שטח פרטי פתוח | 0.716 | |||
2079 | שטח פרטי פתוח | 1.552 | |||
2080 | שטח פרטי פתוח | 3.296 | |||
2081 | שטח פרטי פתוח | 0.065 | |||
2082 | שטח פרטי פתוח | 0.288 | |||
2083 | שטח פרטי פתוח | 0.113 | |||
2084 | שטח פרטי פתוח | 0.379 | |||
2085 | שטח פרטי פתוח | 0.372 | |||
2001 | תעשיה | 0.294 | 441 | ||
2002 | תעשיה | 0.226 | 339 | ||
2003 | תעשיה | 0.878 | 1,317 | ||
2000 | מגורים מיוחד | 0.980 | |||
2077 | שטח לתכנון בעתיד | 17.948 | |||
2086 | שטח לתכנון בעתיד | 9.760 | |||
2004 | דרך פרטית | 6.464 | |||
2005 | דרך פרטית | 0.228 | |||
2006 | דרך פרטית | 2.307 | |||
2007 | דרך פרטית | 0.299 | |||
2008 | דרך פרטית | 0.246 | |||
2009 | דרך פרטית | 0.398 | |||
2010 | דרך פרטית | 0.590 | |||
2011 | דרך פרטית | 0.367 | |||
2012 | דרך פרטית | 0.493 | |||
2013 | דרך פרטית | 1.268 | |||
2014 | דרך פרטית | 0.221 | |||
2015 | דרך פרטית | 0.167 | |||
2016 | דרך פרטית | 1.010 | |||
2017 | דרך פרטית | 0.616 | |||
2018 | דרך פרטית | 0.419 | |||
2019 | דרך פרטית | 0.888 | |||
2020 | דרך פרטית | 0.455 | |||
2021 | דרך פרטית | 1.050 | |||
2022 | דרך פרטית | 1.705 | |||
2023 | דרך פרטית | 0.533 | |||
2024 | דרך פרטית | 0.387 | |||
2025 | דרך פרטית | 0.212 | |||
2066 | יער | 2.322 | |||
2087 | יער | 3.927 | |||
A | מרכז תחבורה | 6.470 | |||
2040 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 0.053 | |||
2041 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 0.439 | |||
2042 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 0.342 | |||
2043 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 0.965 | |||
2044 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 1.000 | |||
2045 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 0.968 | |||
2046 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 0.908 | |||
2047 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 0.955 | |||
2048 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 0.029 | |||
2049 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 0.114 | |||
2050 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 15.138 | |||
2051 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 7.880 | |||
2052 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 4.092 | |||
2053 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 0.391 | |||
2054 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 0.409 | |||
2055 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 4.095 | |||
2056 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 2.850 | |||
2057 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 2.539 | |||
2058 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 5.928 | |||
2059 | מבנים ומוסדות ציבור לחינוך | 23.830 | |||
B | תחבורה | 1.370 | |||
C | תחבורה | 6.250 | |||
D | תחבורה | 5.680 | |||
E | תחבורה | 7.620 | |||
F | תחבורה | 1.590 | |||
א | תחבורה | 0.134 | |||
ב | תחבורה | 0.242 | |||
ג | תחבורה | 0.248 | |||
ד | תחבורה | 0.168 | |||
ה | תחבורה | 0.153 | |||
ו | תחבורה | 0.446 | |||
ז | תחבורה | 0.310 | |||
ח | תחבורה | 0.652 | |||
ט | תחבורה | 0.976 | |||
י | תחבורה | 0.478 | |||
יא | תחבורה | 0.389 | |||
יב | תחבורה | 0.241 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
10903 | 21 , 24 , 109 , 110 |
11203 | 2 , 4 , 10 , 58 , 65 |
11204 | 3 , 5 |
11205 | 1 |
11209 | 16 , 32 , 67 , 69 |
11210 | 4 , 9 , 21 , 23 , 54-56 , 57 , 60 , 62 , 66 , 68 |
11630 | 32 , 35 , 36 , 110 , 111 |
11631 | 137 |
11655 | 20 , 105 , 161 , 165 , 190 |
11656 | 23 , 24 , 62 , 63 , 66 , 68 , 70 , 73 , 76 |
11657 | 30-33 , 36-41 , 45 , 46 , 48 , 49 , 51-54 , 76 , 82 , 83 , 84 , 86 , 87 , 88 , 89 , 92-94 , 96-98 , 100 |
11658 | 1 , 6 , 7 , 9-12 , 24 , 25-27 , 31 , 32 , 56 , 57 , 59 , 71 , 76 , 80 , 84 , 95 , 126 , 127 , 128 , 130 |
11881 | 43-45 , 130 |
11893 | 1 , 3-5 , 8 , 9 |
12450 | 1 , 2 , 4 |
12871 | 2 , 3 , 4 , 11 , 12 , 33-35 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
פרסום להפקדה בעיתונים | 15.07.05 | הלוח הבטוח | |
פרסום הפקדה ברשומות | 31.08.05 | 5432 | |
פרסום לתוקף ברשומות | 31.12.06 | 5611 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 02.01.07 | הצופה |
תוכניות מוקדמות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
חפ/319 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 10.05.37 |
חפ/286 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.11.37 |
חפ/559 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 07.03.39 |
חפ/933 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 08.12.60 |
חפ/1187 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 19.06.69 |
חפ/1459 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 08.06.72 |
ג/580 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 19.07.73 |
חפ/1303 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 28.04.74 |
חפ/1266 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 04.12.75 |
חפ/1650 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 20.10.77 |
חפ/1187ב | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 25.05.80 |
חפ/1464 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 16.07.87 |
חפ/1975 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 16.01.97 |
חפ/1704א | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 16.11.97 |
חפ/1400 | שינוי | נדונה בועדת תכנון 19.01.99 |
חפ/1020/ה | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 22.11.99 |
מכ/285/חפ/2056 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.09.01 |
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
חפ/1704/ג | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 11.07.12 |
304-0325639 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 31.03.16 |
304-0260133 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 02.04.17 |
304-0171124 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 17.08.18 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.