תוכנית תת"ל 14/4א חוף אשקלון
תב"עמסילת ברזל קטע אשקלון-יד מרדכי
כללי
חוף אשקלון
מחוזית
ברכיה, אשקלון
תשתית לאומית
תחבורה
1,637.974 דונם
משרד התחבורה
אמי מתום מהנדסים יועצים
מדרום לתחנת אשקלון ועד ליד מרדכי
מטרת התוכנית
1. ליעד רצועת מקרקעין למסילת ברזל בקטע אשקלון - יד מרדכי. 2. לקבוע הוראות לקווי בנין ולביצוע המסילה. 3. לאפשר התווית דרכי/שבילי שירות בתחום התכנית להחזקת מבני הדרך, והתשתית, מתקניה וכל מתקן אחד שיידרש להפעלת הרכבת ותחזוקת המסילה. 4. לייעד שטחים בתחום התכנית להסדרת ניקוז, לטיפול ושיקום נופי ולפתרונות אקוסטיים.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
שטח חקלאי ומרעה | 114.398 | 6.98% | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 556.900 | 34% | 41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 61.956 | 3.78% | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 904.720 | 55.23% | 28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 1,637.974 | 100% | 88 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2013 | דרך מוצעת | 9.143 | |||
2016 | דרך מוצעת | 4.814 | |||
2027 | דרך מוצעת | 2.295 | |||
2025 | דרך מוצעת | 2.111 | |||
2041 | דרך מוצעת | 5.281 | |||
2080 | דרך מוצעת | 2.398 | |||
2082 | דרך מאושרת | 3.399 | |||
2084 | דרך מאושרת | 2.764 | |||
2021 | דרך מאושרת | 5.437 | |||
2022 | דרך מאושרת | 4.604 | |||
2001 | דרך מאושרת | 9.570 | |||
2003 | דרך מאושרת | 5.811 | |||
2004 | קרקע חקלאית | 3.757 | |||
2018 | קרקע חקלאית | 2.979 | |||
2010 | קרקע חקלאית | 3.656 | |||
2031 | קרקע חקלאית | 2.377 | |||
2024 | קרקע חקלאית | 1.500 | |||
2048 | קרקע חקלאית | 6.891 | |||
2049 | קרקע חקלאית | 27.796 | |||
2051 | קרקע חקלאית | 12.905 | |||
2059 | קרקע חקלאית | 23.720 | |||
2060 | קרקע חקלאית | 4.950 | |||
2062 | קרקע חקלאית | 23.867 | |||
2065 | מסילת ברזל מאושרת | 0.707 | |||
2037 | מסילת ברזל מאושרת | 96.574 | |||
2007 | מסילת ברזל מאושרת | 3.302 | |||
2008 | מסילת ברזל מאושרת | 59.848 | |||
2009 | מסילת ברזל מאושרת | 108.910 | |||
2081 | מסילת ברזל מאושרת | 96.435 | |||
2075 | מסילת ברזל מאושרת | 97.326 | |||
2092 | מסילת ברזל מאושרת | 3.266 | |||
2094 | רצועת תשתיות | 1.225 | |||
2014 | רצועת תשתיות | 18.136 | |||
2035 | נחל/תעלת נחל | 13.067 | |||
2023 | נחל/תעלת נחל | 15.269 | |||
2020 | נחל/תעלת נחל | 0.434 | |||
2054 | נחל/תעלת נחל | 0.812 | |||
2045 | נחל/תעלת נחל | 11.686 | |||
2090 | נחל/תעלת נחל | 1.327 | |||
2046 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 14.314 | |||
2039 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 0.757 | |||
2044 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 2.393 | |||
2012 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 11.819 | |||
2033 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 2.185 | |||
2015 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 1.224 | |||
2017 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 4.518 | |||
2042 | דרך ו/או טיפול נופי | 4.050 | |||
2043 | דרך ו/או טיפול נופי | 6.347 | |||
2047 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.511 | |||
2050 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.242 | |||
2056 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.542 | |||
2057 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.525 | |||
2067 | דרך ו/או טיפול נופי | 2.156 | |||
2068 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.375 | |||
2069 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.695 | |||
2070 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.219 | |||
2071 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.917 | |||
2072 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.866 | |||
2073 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.354 | |||
2074 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.281 | |||
2077 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.372 | |||
2078 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.907 | |||
2079 | מפגש דרך מסילה | 0.570 | |||
2076 | מפגש דרך מסילה | 0.504 | |||
2064 | מפגש דרך מסילה | 1.461 | |||
2066 | מפגש דרך מסילה | 3.511 | |||
2006 | מפגש דרך מסילה | 2.500 | |||
2000 | מגבלות בניה ופיתוח | 2.582 | |||
2005 | מגבלות בניה ופיתוח | 84.509 | |||
2002 | מגבלות בניה ופיתוח | 1.089 | |||
2019 | מגבלות בניה ופיתוח | 20.780 | |||
2011 | מגבלות בניה ופיתוח | 151.657 | |||
2034 | מגבלות בניה ופיתוח | 3.755 | |||
2036 | מגבלות בניה ופיתוח | 8.486 | |||
2032 | מגבלות בניה ופיתוח | 13.858 | |||
2026 | מגבלות בניה ופיתוח | 88.975 | |||
2028 | מגבלות בניה ופיתוח | 40.768 | |||
2029 | מגבלות בניה ופיתוח | 131.288 | |||
2030 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.329 | |||
2063 | מגבלות בניה ופיתוח | 64.689 | |||
2058 | מגבלות בניה ופיתוח | 56.994 | |||
2061 | מגבלות בניה ופיתוח | 16.304 | |||
2055 | מגבלות בניה ופיתוח | 40.494 | |||
2052 | מגבלות בניה ופיתוח | 37.015 | |||
2053 | מגבלות בניה ופיתוח | 15.776 | |||
2040 | מגבלות בניה ופיתוח | 72.651 | |||
2038 | מגבלות בניה ופיתוח | 14.571 | |||
2088 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.940 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
1163 | 47 |
1164 | 25 , 33 , 34 , 37-41 , 49 , 51-53 , 55 , 69 , 80 , 85 , 87-89 , 91 , 93 , 94 , 96-98 , 105 , 108-110 , 111 , 112 , 114 , 118 , 126 , 127 |
1166 | 10 , 11 , 12-16 , 29 , 31 , 32 , 36 , 56 , 57 , 60 , 61 , 62 , 63 , 98 , 99 , 101 , 106 , 107 , 109 , 111 , 113 , 115 , 118 , 121 , 122 , 124 , 125 , 127 , 145 , 146 , 148 , 149 , 151 , 153 , 154 , 157 , 159 , 161 , 167 |
1448 | 10 , 12 , 15 , 22 , 23 |
2564 | 5 |
2567 | 2 , 30 , 31 , 33 , 35 |
2571 | 2 , 29 , 30 , 33 |
2574 | 2-8 , 10-12 , 13 , 15 , 17 , 19 , 22-25 |
2575 | 2 , 17 , 18 , 23 , 25 , 29 |
2576 | 2 , 16 , 17 , 18 , 20 , 23 |
2833 | 1 , 5 , 6 , 8 , 10 , 14 , 17 , 21 , 23 , 26-30 , 32 , 34 , 37-39 |
2841 | 9 , 11 , 12 , 17 , 18 |
2845 | 20 |
2846 | 1 , 6 , 7 , 13 , 14 , 17 , 19-21 , 25 , 27 , 28 , 30 , 33 , 35-37 , 38 , 40 , 42 , 44 , 47 , 48 , 50 , 52 , 53 , 55-57 , 63 , 65 , 67 , 70-78 |
2850 | 1 , 21 , 32 , 33 , 41 , 52 , 54 , 56 , 57 , 59 , 64 , 66-68 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
פרסום לתוקף ברשומות | 27.12.05 | 5474 |
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
ד/311/03/6 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 15.05.15 |
633-0523670 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 15.01.21 |
תתל/18/ג | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 30.05.23 |
633-1113919 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 19.04.24 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.