תוכנית שד/160 דרום השרון
תב"עימירת מסגרת תכנונית
כללי
מטרת התוכנית
א.יצירת מסגרת תכנונית ע"י שינוי ייעוד מקרקע חקלאית לאזור תעסוקה משולב הכולל: שטח למבני תעשיה, אחסנה ומלאכה ושירותים נלווים, שטח לתעשיה לפינוי מטרדים, שטח למבני משרדים ומסחר ושיורתים נלווים שטח למסחר ושיורתים נלווים, אזור בית עלמין, אזור חניה, שטח למבני ציבור, התווית דרכים ושבילים, הסדרת נחל, שצ"פ, ביטול תוואי רכבת קיים והסדר תוואי רכבת חדש, ביצוע תחמ"ש (תחנת משנה). ב.קביעת הנחיות והוראות בניה. ג.קביעת הנחיות ותנאים למתן היתרי בניה. ד.קביעת הנחיות למניעת מטרדים ומפגעים סביבתיים. ה.קביעת תנאים לביצוע התכנית ושלבי הביצוע. ו.איחוד וחלוקה בהסכמת הבעלים. ז.הקטנת קו בנין של כביש מס' 5443 מ-65 מ' ל-40 מ'. ח.הקלה בקו בנין של כביש מס' 6 בקטע שבסמיכות לגבולות התכנית מ-80 מ' ל-40 מ'. ט.בצמוד לבית עלמין לשימוש למטרות קבורה, מ-150 מ' ל-80 מ' לכיוון בית העלמין. י.קביעת הנחיות להכנת תכנית מפורטת לאתר בית עלמין. יא.הקלה בשימושים המותרים בתחום קווי הבנין של הרכבת.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מסחר ומשרדים | 72.603 | 8.15% | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תעשיה ומלאכה | 229.302 | 25.75% | 37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 223.444 | 25.09% | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
בתי עלמין | 117.480 | 13.19% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 223.159 | 25.06% | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 24.600 | 2.76% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 890.588 | 100% | 71 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
600 | שטח ציבורי פתוח | 2.508 | |||
601 | שטח ציבורי פתוח | 14.950 | |||
602 | שטח ציבורי פתוח | 61.002 | |||
603 | שטח ציבורי פתוח | 6.942 | |||
604 | שטח ציבורי פתוח | 4.146 | |||
605 | שטח ציבורי פתוח | 4.660 | |||
606 | שטח ציבורי פתוח | 4.038 | |||
607 | שטח ציבורי פתוח | 3.836 | |||
608 | שטח ציבורי פתוח | 3.177 | |||
2001 | דרך או כביש או חנייה | 134.527 | |||
100 | מבנים ומוסדות ציבור | 9.000 | |||
2002 | שביל | 2.852 | |||
2003 | שביל | 1.365 | |||
10 | מסחר | 8.832 | 14,083 | ||
11 | מסחר | 6.950 | 11,080 | ||
8 | מסחר | 8.107 | 13,038 | ||
9 | מסחר | 7.916 | 12,621 | ||
300 | חניה ציבורית | 22.300 | |||
35 | תעשיה | 5.549 | 5,591 | ||
36 | תעשיה | 5.473 | 5,489 | ||
37 | תעשיה | 6.316 | 6,450 | ||
38 | תעשיה | 6.218 | 6,246 | ||
39 | תעשיה | 5.983 | 6,036 | ||
21 | תעשיה | 6.621 | 6,643 | ||
22 | תעשיה | 4.973 | 4,960 | ||
23 | תעשיה | 5.381 | 5,431 | ||
24 | תעשיה | 4.534 | 4,534 | ||
25 | תעשיה | 5.566 | 5,577 | ||
26 | תעשיה | 5.580 | 5,595 | ||
27 | תעשיה | 5.331 | 5,356 | ||
28 | תעשיה | 5.622 | 5,454 | ||
29 | תעשיה | 5.481 | 5,364 | ||
12 | תעשיה | 5.364 | 5,471 | ||
13 | תעשיה | 5.767 | 5,635 | ||
14 | תעשיה | 5.788 | 5,627 | ||
15 | תעשיה | 4.874 | 4,898 | ||
16 | תעשיה | 5.218 | 5,275 | ||
17 | תעשיה | 5.259 | 5,260 | ||
18 | תעשיה | 6.226 | 6,135 | ||
19 | תעשיה | 6.616 | 6,578 | ||
20 | תעשיה | 7.634 | 7,619 | ||
40 | תעשיה | 6.315 | 6,345 | ||
30 | תעשיה | 5.248 | 5,190 | ||
41 | תעשיה | 8.691 | 8,691 | ||
42 | תעשיה | 8.123 | 8,123 | ||
43 | תעשיה | 9.094 | 9,228 | ||
44 | תעשיה | 8.002 | 8,002 | ||
45 | תעשיה | 8.575 | 8,575 | ||
46 | תעשיה | 8.618 | 7,643 | ||
47 | תעשיה | 9.166 | 8,238 | ||
700 | מתקנים הנדסיים | 6.200 | |||
200 | מתקנים הנדסיים | 9.400 | |||
2004 | בית קברות | 66.579 | |||
2005 | בית קברות | 19.360 | |||
500 | בית קברות | 31.541 | |||
400 | מסילת ברזל מאושרת | 62.400 | |||
I | נחל/תעלת נחל | 39.300 | |||
II | נחל/תעלת נחל | 39.300 | |||
III | נחל/תעלת נחל | 39.300 | |||
48 | תעשיה מזיקה או מטרידה | 8.773 | 8,049 | ||
31 | תעשיה מזיקה או מטרידה | 4.591 | 4,508 | ||
32 | תעשיה מזיקה או מטרידה | 4.104 | 4,286 | ||
33 | תעשיה מזיקה או מטרידה | 3.607 | 3,877 | ||
34 | תעשיה מזיקה או מטרידה | 5.021 | 4,968 | ||
4 | משרדים | 6.281 | 10,078 | ||
3 | משרדים | 5.181 | 8,235 | ||
1 | משרדים | 5.200 | 8,328 | ||
2 | משרדים | 5.464 | 8,742 | ||
5 | משרדים | 7.168 | 11,152 | ||
7 | משרדים | 5.452 | 8,736 | ||
6 | משרדים | 6.052 | 9,696 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
7536 | 107 , 184 |
7554 | 123 , 124 , 131 , 132 , 133 , 134 , 179 |
7556 | 1-21 , 23 , 44 , 48 , 52-60 , 62-64 , 66 , 67 , 71 , 72 , 83 , 85 , 89 , 105 |
7557 | 15 , 56 , 57 , 59-61 , 64-73 , 80 , 82 , 92 , 94 , 103 , 109 , 111 |
7558 | 6-10 , 30 , 32-37 , 39 , 68 , 73 , 75 |
7559 | 2 , 3 |
7560 | 3-7 , 9-61 |
8004 | 2 , 4 , 5 , 7-9 , 16-47 , 52-62 , 72-74 , 76-86 , 91 , 98 , 103 , 104 , 107 , 109 , 111-122 , 124 , 125 |
8545 | 60 , 67 |
8548 | 1 , 2 , 4 , 6-8 , 10 , 12 , 13-16 , 19 , 21 , 23 , 26 , 28 , 30 , 32 , 34-36 , 38 , 43 , 46 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
פרסום הפקדה ברשומות | 01.02.98 | 4613 | |
פרסום לתוקף ברשומות | 09.11.00 | 4932 |
תוכניות מוקדמות
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
שד/2/160 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 25.05.00 |
שד/מק/160/א | שינוי | פרסום הפקדה ברשומות 05.02.13 |
417-1075969 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 07.10.22 |
417-1104108 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 01.03.23 |