תוכנית 5/114/03/8 באר טוביה
תב"עהרחבה וחלוקה
כללי
באר טוביה
מחוזית
תלמי יחיאל
מפורטת
מגורים
133.094 דונם
המושב
שחר יהושוע
תלמי יחיאל
מטרת התוכנית
יצירת מסגרת תכנונית להקמת אזור מגורים א' במושב, הקמת תחנת תדלוק פנימית בדרגה א', הסדרת אזור מגורים ע"י שינויים ביעודי קרקע, איחוד וחלוקת מגרשים בהסכמת בעלים וקביעת הנחיות, זכויות ומגבלות בניה, כמפורט להלן: 1. יצירת מסגרת תכנונית להגדלת אזור מגורים א' ותוספת 33 יח"ד ע"י שינויים ביעודי קרקע וקביעת הנחיות ומגבלות בניה (מתחם ב'). 2. הגדלת שטח 4 מגרשים קיימים באזור מגורים א', ע"י שינוי דרך משולבת לשביל (מתחם א'). 3. הגדרת אזור לתחנת תדלוק פנימית ע"י שינוי ביעוד קרקע וקביעת הנחיות ומגבלות בניה (מתחם ג'). 4. חלוקת המגרשים בתכנית תעשה ע"י איחוד וחלוקת מגרשים בהסכמת בעלים.
מסמכים
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מגורים | 19.147 | 14.39% | 37 | 11,010 | 37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מסחר ומשרדים | 3.800 | 2.86% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מוסדות ציבוריים | 66.100 | 49.66% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 29.517 | 22.18% | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 13.950 | 10.48% | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 0.580 | 0.44% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 133.094 | 100% | 51 | 11,010 | 37 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
205 | מגורים א | 0.517 | 290 | 1 | |
206 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
207 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
208 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
209 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
210 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
211 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
212 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
213 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
214 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
215 | מגורים א | 0.517 | 290 | 1 | |
216 | מגורים א | 0.517 | 290 | 1 | |
217 | מגורים א | 0.517 | 290 | 1 | |
218 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
219 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
220 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
221 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
222 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
223 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
224 | מגורים א | 0.517 | 290 | 1 | |
225 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
226 | מגורים א | 0.517 | 290 | 1 | |
227 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
228 | מגורים א | 0.500 | 290 | 1 | |
229 | מגורים א | 0.505 | 290 | 1 | |
230 | מגורים א | 0.505 | 290 | 1 | |
231 | מגורים א | 0.505 | 290 | 1 | |
232 | מגורים א | 0.505 | 290 | 1 | |
233 | מגורים א | 0.505 | 290 | 1 | |
234 | מגורים א | 0.505 | 290 | 1 | |
235 | מגורים א | 0.505 | 290 | 1 | |
236 | מגורים א | 0.505 | 290 | 1 | |
237 | מגורים א | 0.505 | 290 | 1 | |
2554/50 | מגורים א | 0.614 | 360 | 1 | |
2554/51 | מגורים א | 0.617 | 360 | 1 | |
2554/64 | מגורים א | 0.630 | 360 | 1 | |
2554/65 | מגורים א | 0.639 | 360 | 1 | |
2554/73 | שטח ציבורי פתוח | 0.410 | |||
2000 | דרך קיימת | 1.387 | |||
2001 | דרך או כביש או חנייה | 9.326 | |||
2002 | דרך או כביש או חנייה | 15.280 | |||
10 | דרך או כביש או חנייה | 6.971 | |||
601 | מבנים ומוסדות ציבור | 66.100 | |||
602 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.996 | |||
604 | מבנים ומוסדות ציבור | 63.004 | |||
609 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.232 | |||
610 | מבנים ומוסדות ציבור | 1.584 | |||
1 | דרך משולבת | 0.641 | |||
3 | דרך משולבת | 2.883 | |||
608 | מסחר | 3.800 | 500 | ||
607 | שטח פרטי פתוח | 7.260 | |||
604 | שטח פרטי פתוח | 0.390 | |||
605 | שטח פרטי פתוח | 0.350 | |||
602 | שטח פרטי פתוח | 3.090 | |||
603 | שטח פרטי פתוח | 2.450 | |||
606 | תחנת תדלוק | 0.580 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
2552 | 30 , 32 , 33 , 34 , 38 , 39 |
2554 | 37 , 40 , 50 , 51 , 64 , 65 , 72 , 73 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | י.פ. | הערה |
---|---|---|---|
החלטה בדיון בהפקדה | 23.06.03 | ||
פרסום להפקדה בעיתונים | 14.01.04 | הארץ | |
פרסום הפקדה ברשומות | 15.01.04 | 5264 | |
הוגשו התנגדויות | 29.08.04 | ||
נדונה בועדת תכנון | 29.12.04 | ||
פרסום לתוקף ברשומות | 29.09.05 | 5442 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 29.09.05 | י.פ. 5442 |
תוכניות מוקדמות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
3/114/03/8 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.02.92 |
תוכניות מאוחרות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
616-0697995 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 06.08.23 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש. אתר זה אינו קשור אל ואינו נתמך ע"י גוף ממשלתי כלשהו כולל רשות מקרקעי ישראל.